Daca ti s-ar garanta ca anumite idei de marketing ti se potrivesc perfect, probabil ca ai plati oricat, ca sa le obtii!

Cum depasesti dilema cautatorului de idei de marketing? Cum alegi acele idei care, testate de altii, tu se potrivesc si tie? Probabil, te-ai gandit deseori ca o anumita idee se potriveste doar altora…

Iata mai jos 5 solutii gratuite. Au fost stranse de la oameni care stiu ce este succesul, pentru ei si pentru clientii lor: 5 propuneri de luat in considerare, pentru a rezolva dilemele cu care te confrunti. Citeste despre 5 idei de marketing alternative, dintre care poti alege acum.

Atentie: toti cei 5 mentionati mai jos au ceva de vanzare – un soft care creste vanzarile, un program de pregatire pentru Facebook marketing, un curs de dezvoltare a afacerilor, etc. Important este modul de lucru – sa ti se potriveasca perfect.

1. Rich Schefren. M-am mai referit la el, este un fenomen. Poti petrece zile intregi doar citind cartile lui sau urmarind clipurile video dedicate revigorarii si propulsarii afacerilor pe culmile succesului.

Prezentarea lui gratuita de aici dureaza doua ore. Gasesti pe YouTube si pe Facebook o multime de informatii si recomandari de la el. Vei avea de lipit fragmente. Multi dintre cei mai buni apeleaza la el. Deseori, lucreaza si cu intreprinzatori aflati la inceput.

2. Mari Smith. Webinariile si programele de pregatire in Facebook marketing i-au adus renumele de “regina a Facebok-ului”. Este printre cele mai influente din acest domeniu, s-a asociat inclusiv cu Guy Kawasaki.

Organizeaza periodic conferinte de marketing, la care accesul se face in schimbul unor onorarii destul de consistente. Pana la urma, cu cat mai multi oameni sint dispusi sa ofere mai mult, cu atat creste valoarea perceputa a informatiilor obtinute.

3. Jay Abraham. Jay Abraham descrie mecanisme concrete de afaceri, menite sa te ajute sa-ti orientezi afacerile pentru un viitor profitabil.

In urmatorii 5 ani, complexitatea va creste, insa 79% dintre CEO au indoieli in ceea ce priveste abilitatea de a-i face fata. Ei spun ca nu s-au mai intalnit niciodata cu o curba a invatarii atat de abrupta.

Vezi aici clipurile de prezentare si instrumentele pe care le ofera. Poate este stilul care ti se potriveste. Poate ti se vor confirma unele lucruri pe care le-ai banuit. Vei fi mai bine pregatit, avand aceste informatii.

4. Dan Kennedy. Un consultant care cere sa fie platit in avans pentru a-si spune parerea, atunci cand toti ceilalti sint pregatiti sa-si ofere serviciile pe degeaba. Avutia se cladeste altfel, dupa parerea lui.

Impartaseste secrete si ofera cadouri celor care vor sa invete de la el, insa nu firmelor care vor sa faca profit cu ajutorul recomandarilor lui. Foloseste-le indata ce le descoperi, secretele au viata scurta.

5. Paul Lynch. Marketingul afiliat este privit de foarte multi oameni cu suspiciune, scepticism si precautie. Totusi, pentru ca am primit astfel de solicitari, cel mai bun exemplu gasit este al lui.

Regula simpla este aceea de a valorifica nise profitabile intr-un timp scurt, folosind resursele altora, pe baza de comision. Unele dintre explicatii sinte relevante, insa multi s-au pacalit. Fie s-au asteptat la prea mult, prea devreme, fie n-au inteles in ce se baga.

Ai gasit pana aici idei de marketing care sa te salveze?

Adevarul este ca, desi multi pretind ca stiu marketing sau ca fac marketing de enspe ani, putini pot demonstra ceea ce au de promovat. Ia-te dupa performante. Cei 5 de mai sus se refera mereu la rezultate.

Urmeaza-i pe cei care genereaza incasari suplimentare, in loc sa-i crezi pe cei care cheltuie bugete de marketing pe platforme si productii ramase vesnic in faza de proiect, plangandu-se de ghinion si factori externi pentru fiecare esec.

Cine poate avea incredere intr-un expert, inainte ca el sa fi condus, vreodata, o afacere? Unde si-a demonstrat priceperea, cu ce rezultate, cati bani a generat, pentru el sau pentru clientii lui?

Care este cresterea pe care o poti genera, rezolvand dilemele de marketing cu care te confrunti azi? Ai formulat aceasta problema in termeni matematici – cifre concrete, valori exprimate in moneda autentica?

Dilemele cautatorului de idei de marketing vin si din modul nesigur de actiune. Sovaielile costa. Consecintele nedorite pot fi inlaturate usor, prin pregatire temeinica. Uneori, situatia te obliga sa-ti asumi riscuri inevitabile.

Dincolo de serviciile si pachetele de idei de marketing pe care le ofera cei 5 experti, urmareste si modul lor de prezentare. Este castigul minim pe care-l vei obtine, dupa ce vei parcurge macar doua dintre exemplele lor.

Fie ca este vorba despre webinarii, fie clipuri video filmate langa si in interiorul unor iachturi luxoase, urmareste continutul si modul de exprimare, felul in care ti se prezinta o oportunitate. Ce poti adapta pentru tine?

Împărtășește cu un clic...Share on FacebookEmail this to someoneShare on Google+