Revin mereu la Valorile de Marketing Profitabil. Cu riscul de a le nedreptăţi pe celelalte, m-am referit mai întâi la importanţa unui Titlu şi am scris despre “Titluri care vândaici. Prea multe firme mai folosesc şi astăzi anunţuri în care fie nu au un titlu, fie titlul este denumirea firmei.

Acum voi continua cu importanţa utilizării unor expresii şi cuvinte care vând, atât în titlu cât şi în conţinutul mesajului de promovare.marketing profitabil

Cuvintele pot fie să adauge putere mesajului tău (şi, astfel, să îţi crească şansele de succes), fie să contribuie la „îngroparea” lor (reducându-ţi şansele de reuşită).

Cuvintele şi frazele pe care le foloseşti în marketingul tău şi textele mijloacelor de promovare (toate elementele media) sunt, evident, foarte importante.

În cursul anilor, am pus laolaltă o listă de cuvinte de impact puternic, care vând şi cuvinte care obstrucţionează procesul de vânzare.

Înţelege şi utilizează aceste tipuri de cuvinte şi fraze, iar conceperea textelor va câştiga o putere enormă…

Cuvinte care vând:

Cele mai convingătoare şi de impact 55 de cuvinte

din limba română

Câştigă

Sănătate

Valoare

Fericit

Minunat

Recomandare

De încredere

Sigur

Dorit
Frumos Siguranţă Anunţă
Confortabil Corect Al tău
Încântat Securitate Oameni
Maiestuos Câştiguri De ce
Senzaţional Amuzant Rapid
Remarcabil Descoperă Revoluţionar
Învinge Chilipir Numerar
Uimitor Grăbeşte-te Rezultate
Miraculos Gratuit Uşor
Magic Nou Demonstrat
Ofertă Tu Garantat
Iute Reducere Drag
Provocare Introducere Beneficiu
Compară Economiseşte Alternativă
Îmbunătăţire Bani Acum
Imediat    

Distribuie aceste cuvinte în textele tale publicitare, scrisorile de vânzări şi toate celelalte mesaje de promovare şi VEI VEDEA o creştere remarcabilă a vânzărilor.

Nu folosi aceste cuvinte niciodată

Aceste cuvinte îi determină pe oameni să îşi piardă interesul şi chiar să nu mai citească. Ele sunt o colecţie de cuvinte negative şi cuvinte care implică „eforturi” din partea cititorului…

Cumpără Decizie Grijă
Obligaţie Contract Acord
Eşec Răspundere Plată
Rău Greu Datorie
Vinde Deces Obţine
Pierdere Comandă Citeşte
Dificil Ratare Cheltuială
Greşit Cost învaţă

În unele cazuri, va fi imposibil să elimini în totalitate astfel de cuvinte, dar asigură-te că nu foloseşti niciunul dintre ele, decât dacă este absolut necesar.

Cheia este să te familiarizezi atât cu cuvintele care trebuie evitate, cât şi cu cele care vând. S-ar putea ca acest lucru să-ţi pară nesemnificativ, dar îţi garantez că vei observa o schimbare vizibilă şi surprinzătoare în vânzările şi profiturile tale, atunci când începi să foloseşti cuvinte care vând!

Vei descoperi şi alte cuvinte care au aceleaşi efecte – citind articolele pe aceeași temă înșirate mai jos – pe care să le utilizezi atunci când pui în practică metodele de marketing profitabil.

Împărtășește cu un clic...Share on FacebookEmail this to someoneShare on Google+

Tu ce zici?

Adresa ta de email rămâne invizibilă

Cod de securitate * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.