Fiecare are propriile valori si criterii pentru a defini succesul: unii cauta celebritatea, altii implinirea sufleteasca. Tu poti determina propriul tau succes, in functie de ceea ce iti aduce bucurie, ceea ce te ajuta sa te apropii de fericirea pe care ti-o doresti.

Putini oameni inteleg importanta studiilor de caz, a exemplelor de succes, pornind de la o tema, abordand o problema si gasind o solutie pentru a rezolva, cu rezultate permanente, situatia data.

Putine lucruri pot fi mai greu de suportat decat iritarea provocata de un exemplu potrivit”, spunea Mark Twain. Puterea exemplului este esentiala pentru succesul unei afaceri – sau pentru succesul unui CV.

Un articol recent disponibil aici (in engleza) adduce in discutie sapte motive pentru a afirma ca povestile de succes joaca un rol esential in procesul de marketing, mai ales cand presupun subiecte complexe de afaceri si solutiile gasite:

  1. Exemplele contribuie la o mai buna intelegere, mai ales cand discursul se refera la concepte dificil de inteles in mod abstract, insa usor de patruns, cand exemplele declanseaza corelatii.
  2. Studiile de caz genereaza empatie, ajutandu-i pe ceilalti sa se puna in pielea subiectului, sa simta ca participa, prin analogie cu situatii similare cu care s-au confruntat.
  3. Povestile de succes adauga credibilitate, pentru ca se refera la situatii concrete, de fapt, dincolo de simple afirmatii si sloganuri.
  4. Povestirile atrag prin simpla lor tesatura, prin evolutia si etapele parcurse, intriga si deznodamant.
  5. Situatiile descrise se adreseaza unui public specific, cu nevoi proprii, pe care le simte a fi abordate intr-o maniera cu care se identifica, rezoneaza si o simte utila.
  6. Cazurile discutate au elemente concrete, masurabile, care pot demonstra un randament anume, cuantificabil, sustinut de documente si date extrase din realitatea practica imediata.
  7. Succesele impartasite altora promoveaza satisfactia clientilor cu putere de exemplu si ca forma de multumire, simbolizand relatia dintre furnizorul solutiei si clientii sai.

Pentru a scrie povesti de succes intr-o maniera care sa reuseasca sa convinga, articolul propune sapte pasi de urmat. De regula, fiecare poate sa-si contureze propria poveste, in functie de contextul in care evolueaza. Tu ce zici, ce este succesul?

Împărtășește cu un clic...Share on FacebookEmail this to someoneShare on Google+

Tu ce zici?

Adresa ta de email rămâne invizibilă

Cod de securitate * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.