Zâmbește, glumește, fii deschis, iar clienții vor fi atrași de exprimarea sinceră a unei emoții, chiar și fără intenția de a pune la lucru alte instrumente de marketing profitabil.

Un profesor susține un seminar înaintea unui examen cu studenții săi. Tema este managementul timpului, pentru ilustrarea căreia profesorul pune pe catedră un săculeț cu nisip, un săculeț cu pietricele, câteva bucăți mai mari de rocă și o găleată.

Roagă un student să pună toate felurile de rocă în găleată. Un voluntar se apucă serios de treabă și începe să toarne în găleată, mai întâi nisipul, apoi pietricelele, apoi bucățile mai mari de rocă, dintre care unele nu mai încap în găleată.

Profesorul remarcă: ”Această situație este o analogie a managementului deficitar al timpului. Dacă ai fi pus mai întâi bucățile mari de rocă, apoi pietrele și la urmă nisipul, ar fi încăput toate.

Același lucru se întâmplă și cu administrarea timpului, în sensul în care, îndeplinind mai întâi cele mai importante sarcini, îți rămâne timp pentru a rezolva treburile de importanță medie și apoi pe cele mai puțin importante. Dacă începi cu sarcinile mărunte, le aloci atât de mult timp, încât ajungi să îți fie imposibil să mai rezolvi satisfăcător fie sarcini medii, fie de anvergură.”

Profesorul demonstrează, apoi, punând mai întâi în găleată pietrele, apoi pietricelele și turnând la urmă nisipul, astfel încât încap toate.

Din spatele sălii, se aude vocea unui alt student: ”Domnule profesor! Ați uitat un lucru, vă rog…” după care se apropie de catedră și desface o cutie de bere, turnând-o în găleată:

”Oricât de ocupat ai fi”,spune studentul cu un zâmbet șugubăț, ”întotdeauna poți să-ți faci timp pentru o gură de bere.”

La Mulți Ani!

Împărtășește cu un clic...Share on FacebookEmail this to someoneShare on Google+